Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2007 16:51 - ПОЛУЧАВАМЕ ЛИ ЗНАК ОТ СВИШЕ! /Ретроспекция...11 септември 2001 г./
Автор: zari Категория: Други   
Прочетен: 85213 Коментари: 20 Гласове:
0



В СВЕТА НА НЕВЕРОЯТНОТО /подзаглавие/
Чрез нагледния материал в този постинг, акцентирам отново моята позиция, че не вярвам в баятели, гадатели, звездобройци, екстрасенси, предсказатели, запитвачи на зли духове и пр., но вярвам, че Бог ще изпрати на всеки, който прочете постинга толкова светлина и мъдрост, колкото му е необходимо, за да прочете със сърцето си, че в света "насилието ражда насилие", както и: "Можел ли е терористичният акт в Ню Йорк през септември 2001 г. наистина да бъде предотвратен"- отговорът, оставям на вас.
- Ето нагледно:
1.Прегъни на две една нова 20 доларова банкнота /от тези розово-червените на цвят/:
image
2.Отново прегъни, но по посочения начин:
image
3.Прегъни другия край, както направи предишното сгъване:
image

4. Обърни и виж :
image
5. Разгледай внимателно реда:
най-напред -Пентагонът в пламъци.
image

6. После, Кулите - близнаци:
image

7. А сега....буква по буква, прочети:
image

8. И още едно "съвпадение":
11.09.- 
11 + 9 - 20 /банкнотата е 20 доларова/!



Тагове:   знак,


Гласувай:
0



1. esen - Много интересно!
10.09.2007 18:12
Аз съм напълно убедена в предопределеността.
Опитът ми ме е довел до това убеждение.
цитирай
2. charlie - Ай стига бе!
10.09.2007 18:47
Направо ме изуми!Извинявай, че така възкликнах, но написах първото нещо, което в действително си помислих, след като прочетох постинга ти!
цитирай
3. zari - Чарли, много хора, не само Вие,
10.09.2007 18:52
останаха изумени и възкликваха като Вас!
Целта на постинга ми е не да шашвам, а ...
написал съм го в началото.
цитирай
4. charlie - Zari,
10.09.2007 19:02
не ми се искаше да коментирам тази мрачна и ужасяваща страна на проблема...но явно трябва за да не оставам разбрана погрешно. Случилото се не можеше да се предотврати. Не защото има съдба, предопределеност или други такива. Не можеше, защото както сам си написал "насилието ражда насилие". Насилието не започна на 11.09.2001.
цитирай
5. feminaslim2007 - Ниастина е
10.09.2007 22:14
невероятно! Само дето аз не вярвам в случайности!
Страшно интересен постинг! Поздрави и лека! :)))))
цитирай
6. jenseits - ако така си нагъна доларите, няма да ...
11.09.2007 01:05
ако така си нагъна доларите, няма да ми ги приемат в чейндж бюрото :Р
цитирай
7. bobitata - zari, zari...
11.09.2007 10:17
Хубаво си ми изтрил коментарчето... Какво точно не ти хареса в него? Това, че сгънатата банкнота циркулира в нета мааалко след като се осъзна света след атентатите, или от около 5 години? Или че това са ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ и след коментара ми го осъзна или те подразни това каква ДРЕБНА ДУШИЦА си?
Или някой е забравил, че в спора се ражда истината? А не чрез триене на коментари...
цитирай
8. zari - Драги Бобитата!
11.09.2007 10:31
Няма такова нещо от моя страна като "осъзнаване, дребнавост" и прочие...
Бобитата, ако има как, бих искал да се върне обратно Вашия коментар /ще опитам!/, защото в него не виждах никаква злоумисъл, място за спор...пр. Причината е семпла, не съм изтрил аз коментара Ви, но е дълго за обяснение, защо и как е станало! Не виждах причини да трия, повтарям! Още нещо: единствено, което съм целял с публикувания постинг е казано от мен в началото - в кратък абзатц. Ако сте съгласен с него, нищо лошо, ако не сте съгласен- също! Сгъната, несгъната банкнота, не това беше най-важното, което ме накара да публикувам един, за някои интересен материал, за други "пълни глупости"- като за Вас например.
Сега апелирам към ВСИЧКИ!!! от блога да се запознаят с Вашите постинги, за да попаднат на смислов и интелектуален материал, поднесен от широко скроена душа.
Господ казва, че е Бог и за мъдрите, и за глупавите!
И още: "коментарчета", както сам оформяте собственото си мнение, не трия! Оставям ги, да се четат! Доста често чета с по-голямо удоволствие изразилите мнение под някой постинг, вместо него! Но никога "коментарчета". Пък макар и написани от недребни душици!
Ако с този постинг и в него "циркулиращата от 5 години в нета сгъната банкнота" съм Ви засегнал, приемете извинения!
цитирай
9. bobitata - не с постинга...
11.09.2007 10:52
... а с триенето на "коментарчето" по него, уважаеми господине, ме засегнахте! Аз силно се съмнявам "случайно" да е изтрит... Честно казано не ме и вълнува особено много вече...
А с апела си към всички (хахахахахахах) да се запознаят с моите скромни и непретенциозни постинги, Вие заприличвате на комсомолски секретар или поне директор на свинеферма.
ашколсун, аферим, гялбурда, чокселям, машалах!
хау!
цитирай
10. анонимен - stig be,
12.09.2007 16:06
tova e prosto izumitelno!!!
цитирай
11. zari - Bobiancho:
12.09.2007 16:49
не сте прочел коментар 7, където постингът е обявен за пълни глупости....Показах го на колеги- и те като Вас се изумиха!Но целта ми беше....а, бе казал съм го в началото на постинга си!
цитирай
12. elineli - EL
12.09.2007 21:22
Нищо не е случайно на тази земя.Изумена съм точно като другите.Поздрав :))))))))))))))
цитирай
13. zari - Към номер 7-Боболито:
13.09.2007 04:34
Благодаря за думите, изказани в "лични съобщения". Бог с Вас!
Ваш приятел занапред- Зари

Към Богоизбрана:
целта на постинга е казана- "Насилието ражда насилие" /от Словото/!
Останалото в материала е невероятно, но факт! Необясним ми е и не твърдя, че е обезателно предупреждение от Свише, вярвам, че случайни неща няма и когато се спомене атентата, аз не се сещам за двата стълба пред Храма, и това е вярно, но ми става тягостно и мъчно за хилядите загинали в атентата и за жертвите на доблестни и самоотвержени спасители.
Благодаря, че се спряхте на постинга- до донесе малко размисъл у всеки един от нас, пак значи е имало смисъл да се публикува! Бог с Вас!
цитирай
14. soho - Да, нищо не е случайно, както не са и ...
13.09.2007 10:15
Да, нищо не е случайно, както не са и случайни обстоятелствата, при които стана това. Най-малкото всеки конструирал небостъргач знае, че може да има опасност от удар на самолет. И така е направен, за да не се срути целия. А то какво стана!!!
цитирай
15. vvvs - нищо не е случаино
14.09.2007 21:16
със сигурност
цитирай
16. izkustvo - а мен направо ме разсмя...
20.09.2007 19:54
а мен направо ме разсмя...
цитирай
17. floraevolve - подкрепям bogoizbrana,
29.09.2007 12:35
по-лесно е да се намерят , а често и да се напаснат знаците когато имаме резултата, но истинското пророчество е онова, за което е изпратен и тълкувател...обикновено пророците тълкуват себе си. ...силата на Бог е в цялото
цитирай
18. анонимен - ПОЛУЧАВАМЕ!
09.02.2008 02:53
Аз получавам, когато трябва!
цитирай
19. анонимен - ПОЛУЧАВАМЕ!
09.02.2008 02:53
Аз получавам, когато трябва!
цитирай
20. анонимен - Безумно е всичко това.
28.08.2011 12:51
Лично моето мнение е, че колкото и всички да искат да са наясно с това как седят нещата при илюминатите и масоните, никой никога няма да му се избистрят нещата просто защото не е потомък и не е в цялата им схема. Другото което е, защо никой никога не се замисля какво им е на тези "изроди" и пр. както ги наричат всички? Също така смятам и че това с банкнотата е пълна простотия (без да се засягате). Относно загубата на всички хора от атентата и последиците...защо никой не се замисли "Абе аджаба ами на тея хора какво им е" (говоря за "атентаторите")? Представете си, че те не са имали своя избор в живота как да подходят и по кой път да тръгнат. Състоянието в което са е в следствие на случка в живота им ! Глетната точка винаги е една когато всъщност трябва да са две. Ами ако хора от кулите са наранили по еидн или друг начин тези хора които след това разбиха самолетите? Ами ако всъщност атентата е организиран от самите американци (които според мен са НАЙ-БЕЗУМНАТА нация на земята) ? Бъдете широкоскроени не си слагайте капаци. Моят апел към вас е да се замислите хубаво над това...така или иначе никога няма да стане ясно каква е причината за случката. И все пак това с банкнотите...според мен е пълна простотия и просто въображението на човек се простира до там че започват да се набиват в главите на хората подобни исотрии със скрити знаци, илюминатска свеотвна власт, контрол и пр. Хора усмихнете се живота е прекрасен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zari
Категория: Политика
Прочетен: 1683680
Постинги: 131
Коментари: 1719
Гласове: 10852
Архив