Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2007 17:35 - "Хероинчета", вместо "херувимчета".
Автор: zari Категория: Забавление   
Прочетен: 4045 Коментари: 12 Гласове:
0



Събрали сме се на маса и уж на нея всичко има, а на мен ми минава през ума следния виц: Решил един да отиде да вечеря на Луната. Като се върнал, всички взели да го разпитват, впечатлени априори:

-Как беше?

А той отвърнал:

-Страхотен ресторант. Обслужването неземно, храната на висота, сервитьорките ти спират дъха. Ама някакси няма атмосфера.

..Поглеждам към вратата и в ослепителен вид с нова прическа а ла руска затворничка връхлетява в заведението Мимето.  Без съмнение, в новата си визия тя убедително представя еволюцията на Виктория Бекъм от вятърничавост до дързост и находчивост.

Събира грациозно длани, оправя допълнителните кичури, закриващи половината от дребното й лице, разхвърля ги с жест и върху другата половина и гордо издекламирва:

ело на личния стилист на Виктория Бекъм -Бен Кук!

             Сигурен съм, че на всички ни минава една и съща мисъл, колко ли е смъкнал мистър Бен от Мимето за това екзотично класическо каре. Мимето не ни дава време да изкажем мнение, защото тя е убедена, че е неотразима. И най-важното –много си се харесва, защото което си е вярно-вярно си е- Мимето никога нищо не прави, за да се хареса някому. Тя прави всичко за себе си. /Разказвал съм за нея в миналите си постинги, за нейната убеденост, че неслучайно в английския език “аз” е най-важната дума! Пише се задължително и винаги с главна буква, независимо от мястото в изречението/.

            -Какъв ден сме днес?, пита Мимето и примига зад диагоналния скосен бретон.

            -Четвъртък, отговаряме хорово ние и прихваме.            Мимето провлачено: Благодарски четвъъъъъртък! /в компанията си имаме лаф за този ден от седмицата, останал ни е от наша позната, която се смяташе за несравнима интелектуалка и за произведението на Стайнбек “Благодатният четвъртък” се бе изказала неподготвено- Благодарският четвъртък. Споделял съм го изглежда с Мимето/.

И останалите продължихме, кой как се сети за всякакви изцепки от този род, които

сме чували:

         

хероинчета, вместо херувимчета"

----

Джон Ъпдайк, или как всъщностг беше..-от Джон Ъпгрейд

---

Волтарена, за Волтер

----

Сипанично си обзавела кухничката- с кавьорче на стената и на него наредила ного, ного хобита!

---

Видя ли я днес с какви обеци е?-Много, ама много ефективни!

---

Днеска ми е филологски ден, та да фащаме по-такива теми.

---

 Айде към миндеря, или пак  шъ ме баламосваш, че нещо тъ боли.
-Емчии, даа, днес ме боли гена.

---

В буквален и просторен смисъл.

---

Навря ме в пета куха.

---

Блузкаво, вместо блудкаво

---

Краткостайна любов, вместо краткотрайна

---

Простопутка, вместо проститутка.

---

Изпълнява го  в какво? - В Джо минор ?

---

Цитат от Цезар :Вино, види, вици, цици, нещо такова беше.

---

Ееее-ххх, нема ги едновреймишните куржоци /вместо кръжоци/.

---

Палто на витрината от  известния дизайнер Унгаро, на етикет-името му.

-Може ли онова палто! Унгарското.

---

Името на някакъв лондонски писател? – Джек Лондон.

---

Цвиливилизация, вместо цивилизация.

---

Турбоагенцията, вместо турагенцията.

---

Една смукиня и за нея.

---

Смешната ми заплата се определи поради десния мироглед на страната.

....и така, допълненията някои друг път....

 

 

 




Гласувай:
0



1. svoboda64 - Цвилим от удоволствие:))
25.09.2007 18:32
КОЛТурата е на вечна мода в нашето общество:))
- Презервативна вм. превантивна практика
- ПолЮлеят Ви е прекрасен:))
- ПолЮцията вм. полицията:))
- Празномерно вм. правомерно
и т.н.
Поздрави:))
цитирай
2. svetlan - натурален акт, вместо нотариален. ...
25.09.2007 19:07
натурален акт, вместо нотариален ...
цитирай
3. feminaslim2007 - :)
26.09.2007 14:44
* "Разгонени от вихъра" вместо "Отнесени от вихъра" ...
* Магазин "Родилен плод" вм. "Роден плод"
* Полово отопление вм. подово
цитирай
4. zari - Svoboda, Svetlan, Femina...ако се появят в коментари още няколко попадения, като вашите,
26.09.2007 18:31
ще поискам разрешение да влязат в отделен постинг! Иска ми се повече блогари да ги прочетат! Просто "презервативно"!
цитирай
5. feminaslim2007 - :))))
27.09.2007 21:06
От моя страна - нямаш никакъв проблем! Смешното е, че вторите 2 разменки съм ги правила самата аз. Особено с половото отпление беше голям смях, защото беше окачена табелка на входа на блока на една приятелка. Аз го прочетох 2-3 пъти и все така го чета, а когато тя се появи я питам какви са тия работи. При което тя ме погледна странно и ме накара да го прочета пак.Та тогавааааааа...... Скъсаха ме от бъзици ;)
Поздрави и лека вечер! :)))))))))))))
цитирай
6. floraevolve - :)))
29.09.2007 11:31
халтурата или кАлТура...
цитирай
7. deinata - :)))
01.10.2007 16:08
Микровълнена печка, вместо микровълнова.
Я не ми се прави на интелект - дочута фраза, може би имаше предвид, интелигент.
Сетих се още нещо.
две лапета си говорят, не чувам въпроса, но едното отговаря:
А, чувствам се изкъртително! - може би имаше предвид изключително, не знам.
цитирай
8. soho - Маде вместо Мидо (футболист на Т...
07.10.2007 15:43
Маде вместо Мидо (футболист на Тотнъм) - бях му забравила името и само си спомнях асоциацията, която бях направила първоначално и така се изцепих с Маде.
цитирай
9. tessy - страхотно забавни.
27.10.2007 17:55
Браво :)
цитирай
10. danyolka - "По дигото", вместо сещате се...
29.10.2007 22:19
"Изрод" - вместо "Идиот" на Достоевски, а най-голямата изцепка беше "Ромео и Жулиета" от ХАМЛЕТ. Всичко това чух в библиотеката като заявки на "млади и зелени" читатели :-)
цитирай
11. анонимен - И още-
24.11.2007 15:45
Прочетох в един вестник, че Бил Гей щял да...
цитирай
12. анонимен - постингът е сууууууууууууууупер- и още!
29.12.2007 13:44
Готино ли е т'ва пиле Тесалоники?

- О,супер.. кво, едно Телесоники?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zari
Категория: Политика
Прочетен: 1677619
Постинги: 131
Коментари: 1719
Гласове: 10852
Архив