Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2007 11:44 - За суеверието и щастливите 6 и 8
Автор: zari Категория: Забавление   
Прочетен: 4175 Коментари: 16 Гласове:
0



Последните дни не бях се сещал за Мимето. Звъни днес изненадващо на вратата и се появява сияеща с прекрасно копринено сако тип маоцзедунка, в тон - перлички на фина копринена панделка и радостна изстрелва: "Бях в Китай!!" 
Мимето е по изненадите и фактите. Две в едно - нещо като шоколадените яйца за деца - Киндерсюрприз. Почва от коридора: "Сблъсках се с нещо впечатляващо в Китай! Решавам да си купя карта  с номер за мобилния-проблем Н-И-К-А-К-Ъ-В! Магазини за мобилни апарати-колкото щеш! В тях: предлагат ти един измачкан списък от 2-3 страници с номера. И си избираш. Срещу всеки номер е цената в юани. Един номер е около десетина долара, че и по-евтино". "Гледааам, проточва Мимето и духва бретончето, някои от номерата струват 50, 100..долара. Че и повече!" 
Приятелката, която ме придружаваше ми каза, че неотдавна е продаден номер с шест осмици за 4 000 долара, а автомобилен номер 6688 за 80 000 юана /10 000 щ.дол./! Представяш ли си?" 
Мимето обяснява вещо: "Ако искаш да ти върви по вода, всичко да ти е без проблеми и да ти е на шест, запасяваш се с осмици или с другото щастливо за китайците число - 6. Осем на китайски се произнася "ба", присвива устни Мимето. Означава " богатство и просперитет ", а шест - "лиу"- като глагола "тека", т.е. всичко ще върви като по вода". Сещам се, че следващото лято е Олимиадата в Китай. Пекинските олимпийски игри ще започнат на 08.08.2008 г. в 8 ч. вечерта! Споделям го с Мимето. 
А тя ме пресича: "Ами така де, няма да зпочнат на 04.04., я?!" Мимето пояснява: " 4" - на китайски означава "смърт, умирам", затова в болниците няма 4-ти кабинет". Като се прибирали с нейната китайска домакиня в прекрасния апартамент на осемнайстия етаж в красива многетажна сграда в центьра на Пекин, тя посочила в асансьора табелката с етажите ...първи, втори, трети, пети, шести. Значението на китайските числа и бих казал суеверието е завладяло в пълна степен Мимето: "Решавам да те изненадам и си казвам, а, беее, дали Зари не е дръпнал нанякаде и само да се разкарвам до тях? Вадя новата китайска придобивка - златни обици във формата на стилизирана осмица, които бяха последната ми покупка от пекинския "Friendship Store", слагам ги и потеглям. Бях сигурна, че ще те намеря". 
На ушите й блестят две красиви осмички.

 




Гласувай:
0



1. slavei - ***
18.08.2007 18:07
За първи път " чувам ", че шестицата и осмицата носят късмет, но не за първи път срещам, за съжаление, толкова суеверни хора....
Осъзнавам, че им е необходима свобода, дано и те да го осъзнаят някой ден....
цитирай
2. svoboda64 - А, не,
18.08.2007 19:30
Ти ме вкара в номерологични размисли оттук до другия понеделник.
Аз съм си суеверна: ама не от "Всуе" + "верна":))

Сега вече ми е ясно, защото Пътят на живота ми е 6 и съм се родила на датата, която се дели на 6. Пък кратното число на 6 от датата по западната, а и източната номерология е числото 5 = "човек". Значи раждайки се, са ме орисали да бъда един "щастлив човек":))
Отсега нататък няма да вярвам на астролози като Люмиер, който ми беше изтипосал такова гадно наименование-предзнаменование на градуса, в който съм се родила:))

Да живее китайската нумерология! Пък и за 6-ак съм се омъжила. Щастливи са и децата ни с такива родители, 6-ци:))

Само на България не ми е ясно какъв й е номерът:)) Надявам се да е 8, та да сме уцелили всички 6 от тотото:))

Развесели ме и ме зареди с оптимизъм:)
цитирай
3. zari - Свобода, всичко Ви е на шест, така излиза!
18.08.2007 19:35
Късмет, оптимизъм и вяра в Него!
Останалото...или по-точно - написаното в постинга са алабализми, за прескачане на самотен скучен следобед, например!
цитирай
4. svoboda64 - Ясно е, Зари,
18.08.2007 19:49
Последният, които успя да ме метне с подобна щуротия, беше мъжът ми. Някъде...преди още да бяхме станали гаджета. Представи ми се като завършил селскостопански техникум, а любимата му учителка била специализирала икебана в Япония:))
Но тогава му се вързах като боядисано врабче - по понятни причини:))
цитирай
5. zari - Свобода!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
18.08.2007 19:59
И все пак, мисля си аз, "когато си дух,
можеш да си всякакъв размер", а плодът на Духа е: любов, радост, мир, дълготърпение, благост, милост, милосърдие, вярност, кротост, себеобуздание; против такива неща няма закон!
Не сте се вързали, много дух има във Вас! Чета и постингите, и коментарите Ви!
цитирай
6. svoboda64 - Мда,
18.08.2007 20:15
Най ми е трудно със себеобузданието. Пак по понятни причини. Майка ми ми е дала името. Всъщност не съм мнооого сигурна:)) Щото тя имаше едни спомени за това в колко часа съм се родила, пък мойте бяха други. Когато ги сверихме със звездобройците, аз излязох права:))

Та за себеобуздаването ми е думата. Този път сериозно. Според китайците моят пулс е на вятър (има такива класификации):)) Конституцията ми според тяхната медицина е Ин-вятър: не знам как може да се представи метафорично: може би дълбинен/подводен, знам ли? Но във всеки случай, вятър: непостоянен. Пък по западната астрология съм мъжки, неподвижен знак:)) Смешки, ама на мен от тях ми става на моменти напечено, щот си живея с характерчето:))

Според китайско/японските хороскопи съм воден заек/котка. Пак нещо дето не може да се улови и много тече или бяга:)) Пък от друга страна, има една 9-звездна Ки, която ме "препоръчва" като разпределетил на запаси/ресурси...
Е, спирам тук... Знам още толкова непотребни щуротии, че мога да напиша безкраен пост за тях, ама защо... след като и другите трябва да се поизпотят да посъберат информацийка, пък да я превъртят в ума си, да отсеят зърното от плявата и т.н.:)) Тук пък много назидателно стана, ама ще ми простите. Професионална деформация:)))

Я, пък то докъде стигнахме. А бяхме тръгнали от едни нищо и никакви 2 цифри:))
цитирай
7. feminaslim2007 - Zari,
19.08.2007 21:15
искрено съм ти благодарна! Аз досега мислех, че къръка ми идва от 8-ците в хороскопите ми, а то какво било?! От там ми бил късмета... Брей, да се не начуди човяк! Да кажеш на туй твойто Миме едно мерси от мен! ;)
Поздрави и усмихната вечер! :)))))))))
цитирай
8. chervenata - Като едно друго Миме,
24.08.2007 20:03
и аз неслучайно се явявам под №8 тук при теб за коментар. Всъщност по рождена дата съм пряко свързана с това число, което в номерологията се счита за "Число на съдбата" - 8, 17 и 26. Хареса ми китайското поверие, което оборва горепосоченото име на трите, като числа носещи на собствениците им много и то сериозни изпитания през целия им жизнен път:)
цитирай
9. zari - Червената!
25.08.2007 07:15
Вярвайте и се осланяйте само на Бог, Неговата истинска любов и водителство...останалото са алабализми, към които всеки един от нас е проявявал интерес в даден период от живота си,запълвал е времето си, за да отчете един ден, че е губи-време и празнота!
цитирай
10. анонимен - XvsJkIAylxhcQgk
30.05.2011 10:26
Never seen a bteetr post! ICOCBW
цитирай
11. анонимен - ISmMAZnGhli
30.05.2011 14:39
Hey, good to find seomone who agrees with me. GMTA.
цитирай
12. анонимен - qDMjGRWDEYusBRd
30.05.2011 15:46
J9FU41 <a href="http://fpgwcoayrhkj.com/">fpgwcoayrhkj</a>
цитирай
13. анонимен - PIMiKGyBlFOzwBKQfcA
01.06.2011 11:22
eVeOqZ <a href="http://wqosfxxakdho.com/">wqosfxxakdho</a>
цитирай
14. анонимен - WvhOLvcFJMKdnKZ
01.06.2011 16:18
av7pQO , [url=http://bcwpfdscrrqk.com/]bcwpfdscrrqk[/url], [link=http://wzxhybznbsqe.com/]wzxhybznbsqe[/link], http://puynsvgkhmii.com/
цитирай
15. анонимен - iKqCTsUjiRpiqnxLl
04.06.2011 13:33
xHvo3o , [url=http://voexgnedlqlm.com/]voexgnedlqlm[/url], [link=http://lhqriindqyox.com/]lhqriindqyox[/link], http://gyltsnwdyieb.com/
цитирай
16. анонимен - cchlMSwUVhDFHB
04.06.2011 13:55
kpMMzG , [url=http://rrhtbeapzmxd.com/]rrhtbeapzmxd[/url], [link=http://ehcwfsvasggu.com/]ehcwfsvasggu[/link], http://gozhrvhzfrba.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zari
Категория: Политика
Прочетен: 1677595
Постинги: 131
Коментари: 1719
Гласове: 10852
Архив