Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2007 13:00 - По-лошото от това да си сам, е да бъдеш сам с някого
Автор: zari Категория: Тя и той   
Прочетен: 6326 Коментари: 22 Гласове:
0



Мислех си, че знам българския! Ама така както Мимето жонглира с родната реч, когато става въпрос за пластика и козметична хирургия...е, направо си е ненадмината!

Обградила се е с дружки, май досущ еднакви. Всички, казва гордо тя, са модели и поп-фолк-изпълнителки.

Седим пред блока на чашка и тя кокетничи пред компанията. Споделя ни за щенията на чалга-красавиците и техния унифициран фасон така:

Представяте ли сииии, жегата не ги плаши!Ама въобще! Всяка една си има час при нашумял столичен хирург. Някои по няколко “апоинтмента”, казвали сериозно те и Мимето чурулика от смях.

Скалпелът щял да им извае дупе-ламбада, че с него да трошели.......;

гърди-огромни цомбища, че в тях ТОЙ да нанкал след посредната доза кокаин /нали е платил за новите размери нумеро гиганто/;

блефаропластика на клепачите за доза невинност;

ринопластика, че с кокетното носле тип Шарон Стоун да подушват о’ време кредитните карти със златно покритие;

абдоминопластика, та 2 каратовия диамант на пъпчето да се констатира от далеч…е, да не пропусна, добавя Мимето многозначително;

и пластика на влагалище, малки срамни устни – напоследък по-често от тези на гърдите...

            Пичагите от махалата обаче реагират само на електрошок и на тройнопрепечена и такива монолози и клюки за “подобрения на външния вид с помощта на скалпела” смятат за още един проблем на съвременното ни общество, в което глупавите жени са самоуверени, а умните винаги се колебаят...

Завършвам постинга си и се обръщам към всички онези жени, които не са визирани по-горе в описанието на Мимето и независимо от възрастта си, харесват себе си и се обичат такива кавито са,  умеят да ни привлекат с малките си несъвършенства, да ни запленяват с игривостта и пламъка в очите си, който може да е силен и изгарящ днес, утре и след много години, защото най-доброто и красивото на света не може да бъде видяно, нито докоснато...то се усеща със сърцето.

 




Гласувай:
0



1. fobos - якое
23.08.2007 18:32
супер :) зари предполагам че ти си го измислил :)
цитирай
2. zari - Хе-хееее, Фобос,
23.08.2007 18:38
виждам, че сте на 12 годинки! Май по-добре е по-дълго да сте на вълна "стражари и апаши", отколкото с размислите с кого и как да бъдете!
Успехи, много бързи обороти и всичко да Ви е на шест, с Божия помощ!
цитирай
3. an200 - несъвършенствата
23.08.2007 19:20
са нашият чар;))
Сетих се за "Дамата с рентгеновите очи"на Св. Минков
цитирай
4. deninosht - !:)
24.08.2007 09:22
to4no!
цитирай
5. trenertg - :)))
24.08.2007 10:11
Каквото и да кажа ще е в повече
цитирай
6. ady - Много добър
24.08.2007 11:06
поздравления!
цитирай
7. zari - Благодаря за вниманието на всички 5, коментирали до тук!
24.08.2007 11:43
Убеден съм, че с вкуса си, сте от другата страна на барикадата, поради което ви пожелавам много, много ИСТИНА и ЛЮБОВ!
Бог с Вас!
цитирай
8. diamant1965 - Поздрави за постинга!
24.08.2007 11:59
Горките Мимета,ако знаеха че повечето мъже разсъждават така,дали щяха да се подлагат на подобни изтезания?!
цитирай
9. fiona - Ха ха,
24.08.2007 13:40
аз сигурно съм самото несъвършенство, колко неща съм пропуснала само. :)) Някои много ме потресоха.

Хубав постинг си написал :) Края особено!
цитирай
10. pach - &:-)))))
24.08.2007 13:56
Харесва ми , съгласен съм!!!
цитирай
11. cerafina - :)
24.08.2007 19:52
Поздрави за постинга! :)
цитирай
12. merita - Аз също със Мими но с всичките си н...
25.08.2007 23:54
Аз също със Мими но с всичките си несъвършенства се харесвам такава каквато Бог ме е създал.Обичам всяка част от тялото си и не искам да променям нищо.Приемам че годините слагат своето отражение но това не ме притеснява.Излъчването е важно и добрите мисли!Поздрав
цитирай
13. soulprince - Разбирам те, много добре.
26.08.2007 18:30
Разбирам те, много добре.
цитирай
14. natali60 - Поздрави за постинга и от мен,
26.08.2007 23:01
Зари! Жив и здрав!!! :)))
цитирай
15. luminous - :-)
27.08.2007 00:24
ами какви думички и терминчета знае това Миме ;-)
Зари, теб те поздравявам! Чудесен постинг наистина!
цитирай
16. buket - хей
27.08.2007 11:22
Хей вие от 'Други', наистина сте други...
Поздрав!
цитирай
17. buket - P.S.
27.08.2007 11:56
Най-после един мъж да го каже както трябва...
На мен ми хареса и заглавието,по точно втората половина,която може да се тълкува и така:
' Дори и с някого да си,не бива пак да сте сами'...
Самотна двойка...но ако е самотна и в живота,дали ще бъдат щастливи?
Излиза че щастието обича да бъде и сред повече
хора...просто ми хрумна.
цитирай
18. анонимен - Ми, букетче,
27.08.2007 15:25
Той някога Толстой се беше изказал така: всички щастливи семейства си приличат, всяко нещастно -е нещастно по своему:)) Сега вече семейството е размита категория - значи прескачаме към 2-ка

Но в която и да се намеси пластичният хирург - спукана й е работата:-)

Поздрави за постинга, пич!
цитирай
19. анонимен - Po dobre sam...
27.08.2007 22:47
Italiancite kazvat: Meglio solo da quanto mal' acompagniato
цитирай
20. viovioi - аз смятам да ви разбия))
28.08.2007 16:40
Утопично е разбирането, че можем да привлечем вниманието на някой мъж с "чар","огънче в очите","интелект","креативност" и други качества и добродетели. Да ,може да го впечатлим и да станем приятели , но нищо повече...За да лумне огъня на любовта трябва красота,стил и сексапил.Зари да не си криви душицата или да ни успокоява и да замъглава представите ни за нещата.Човек трябва да е честен преди всичко.Няма принца да се влюби в грозното пате.Няма.Никога.Истинските неща са скъпи, за тях се цака яко. А за нас шкарта остава размишляването, философстването и близането на рани.Малийййй, много гадно се изказах>>>>Сори но е така))
цитирай
21. lavandula - :)
31.08.2007 13:09
мда...
напоследък често благодаря на майката природа...
макар и несъвършена...съм си аз...
поздрави и усмивки!
цитирай
22. jenseits - благодаря за този постинг. Не че се ...
01.09.2007 08:43
благодаря за този постинг. Не че се чувствам застрашена от подобни женища, но някак си е сконфузващо да наблюдаваш как все повече и все повече се налага идеята за промяна, частична промяна, "пълна промяна" на външния вид. А хирург за душата? Или той живее в гробището за силиконови идеи и нуждата от него се появява само при "неуспешен опит".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zari
Категория: Политика
Прочетен: 1677554
Постинги: 131
Коментари: 1719
Гласове: 10852
Архив