Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2007 19:23 - Меден месец. Не остарявай любов...
Автор: zari Категория: Тя и той   
Прочетен: 2765 Коментари: 5 Гласове:
0



Преди един мъж да се ожени той не е завършен. А когато се ожени... вече е довършен.., казваше препатил мой приятел. Тук се сещам за един английски виц с типичния за нацията им тънък хумор:

 - Джон, обичаш ли ме? - пита нежно Мери на закуска младоженецът, който потраква с вилицата си в празната чиния.
    - Скъпа, - меко казва Джон - ти ме питаш за това всяка сутрин, а мисля че получи отговора още преди сватбата ни. Не може ли сега, поне веднъж през нашия меден месец да ме попиташ дали обичам макарони?

Мисълта за това колко бързо първоначалното щастие в брака се сменя с горчиво разочарование, използвал Волтер за своя роман "Задиг или съдбата”, където описва първият месец на брака като меден, а втория-горчив като пелин. От романа на Волтер изразът "меден месец", с който се обозначава първият месец на брака, влязъл в много езици. Поздрав за, незабравилите нежните думи и ласки, вярвайки, че меденият им месец може да продължи един цял живот -

Не остарявай, любов, във телата ни топли и слети.
Ах, неуверена нежност още в очите ни свети
и подозрително блясват шпаги от минали страсти -
звън на решителни битка за невъзможното щастие.

Не остарявай, любов, толкова страшна и дълга.
Опроверганото време ляга унило на хълбок.
Нека все така да гризеш на надеждата острия залък -
късно е вече да спреш, рано е да се прощаваш.

Не остарявай, любов, чуваш ли, много те моля.
Кой те гримира така в тази изтъркана роля,
кой в този смешен костюм глупаво те е облякъл -
всичко е само игра, всичко е само спектакъл.

Не остарявай, любов! Ето, завесата пада -
кратък поклон и тръгни - гола, нахална и млада.
С нокти и зъби докрай своята чест отстоявай.
Не остарявай, любов, моля те не остарявай!



Тагове:   месец,   Меден,   остарявай,


Гласувай:
0



1. анонимен - Ерген
19.05.2007 08:56
Не съм препатил, ама е верно- "Преди един мъж да се ожени той не е завършен. А когато се ожени... вече е довършен"
цитирай
2. merita - Цитирал си едно от любимите ми ст...
24.05.2007 13:46
Цитирал си едно от любимите ми стихотворения за любовта.За мен любовта трябва да се обгрижва и да се подхранва.Това е въпрос ва воля и усилия.Изисква се и действие за да покажеш любовта си.Цяло изкуство е за мен да обичаш.Човек бих казала се учи да обича цял живот.Що се касае за партньорството то е любов + още доста неща, но без любов не може.Поздрав!
цитирай
3. kardamom - ...
28.05.2007 10:17
хубаво е...
цитирай
4. анонимен - Едно незабравимо стихотворение!
05.06.2007 10:18
Благодаря!
цитирай
5. natali60 - така е,
17.06.2007 08:54
меденият месец може да продължи и цял живот!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zari
Категория: Политика
Прочетен: 1681910
Постинги: 131
Коментари: 1719
Гласове: 10852
Архив