Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2007 15:38 - Какво мислите за писмото на съпругата на Берлускони
Автор: zari Категория: Политика   
Прочетен: 2373 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 20.02.2007 16:03


 
Ще бъда кратък- публикувам писмото на съпругата на Берлускони. Реакция, която събуди симпатии не само в Италия. И у мен също! Какво мислите вие за реакцията на съпругата и съдържанието на писмото.
 Следва:


Уважаеми Директоре,

С трудност преодолявам сдържаността, която характеризира

моя начин на съществуване в продължение на 27 години до пуб-

лична личност, първо индустриалец, после политик, какъвто е

мъжът ми. Считах, че ролята ми не трябва да напуска рамките

на личното и тя е да внасям ведрост и равновесие в семейство-

то си.

Посрещах с уважение и дискретност неизбежните кон-

трасти и най-болезнени моменти, които един дълъг брак носи.

Сега пиша, за да изразя моята реакция на репликите, изговорени

от съпруга ми на последната гала вечеря, където, обръщайки се

към няколко госпожи, си е позволил да стигне до уверения, които

намирам за недопустими: !Ако не бях женен, веднага бих се оже-

нил за теб. С теб бих отишъл навсякъде.“

Това са фрази, уронващи достойнството ми, фрази, които за-

ради възрастта, политическата и социална роля, семейния кон-

текст (две деца от първия брак и три от втория) на личност-

та, която ги изговаря, не могат да бъдат сведени до шеговити

изхвърляния. От моя съпруг и от публичната му личност изис-

квам публични извинения, които не съм получила, и лично изпол-

звам случая да ги изискам, ако и да трябва да се оприлича като

героинята на Катерина Дюн на !средата на нулата“. По време

на връзката ми с моя съпруг избрах да не давам пространство

на брачните конфликти, дори и когато неговото поведение съз-

даваше предпоставки за това. Правех го по много причини: пора-

ди сериозността и убеждението, с които съм гледала на проек-

та !стабилно семейство“, поради съзнанието, че успоредно на

измененията с времето на някои равновесия в двойката, е порас-

нала и публичната значимост на моя съпруг, обстоятелство,

което по моему трябва да се отрази на индивидулните избори, а

когато трябва, и да подчини личните желания. Винаги съм имала

съзнание за товара, който биха добавили евентуалните ми зая-

вени позиции към публичния образ на мъжа ми, и за рецидивите,

които биха произвели те върху децата ми. 

Тази избрана линия на поведение среща само един предел – дос-

тойнството ми на жена, която трябва да създаде и един модел

за своите деца според възрастта и пола им. Днес спрямо дъще-

рите ми, вече пораснали, примерът на жена, способна да владее

собственото си достойнство в отношенията си с мъжете, при-

добива значителна важност. Важност, поне съизмерима с тази

на майка, способна на майчина любов – каквато според думите

им аз съм за тях. Защитата на женското ми достойнство, мис-

ля, може да помогне и на сина ми да полага сред основните си

ценности уважението към жените, така че да постига с тях

неизменно чисти и равновесни отношения.

С благодарност за предоставеното ми от Вас пространство

да изразя тези мои мисли, Ви поздравявам сърдечно.

Вероника Берлускони

 



Тагове:   Какво,   мислите,   Берлускони,


Гласувай:
0



1. promised - завалийката
20.02.2007 16:03
и нея ще я вземем в ново основаният клуб!
:)
цитирай
2. tera - отначало
20.02.2007 16:33
не разбрах, защо се пали толкова и аз реших, че човечецът се е пошегувал явно подпийнал на гала-вечерята. Но тъй като обръщението е дълго и обосновано, мисля че това е капката, която е преляла чашата. Добре го е формулирала и нищо чудно, че е събудила масови симпатии. Бива си я. Добре му го е зачукала.
:)))
цитирай
3. shiva - вече
20.02.2007 17:05
и пуснах покана :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zari
Категория: Политика
Прочетен: 1683500
Постинги: 131
Коментари: 1719
Гласове: 10852
Архив