Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2007 15:47 - За месец ноември обявявам за МИСТЪР И МИСКИ ГЬОНСУРАТ палестинецът Ашраф и българските мед.сестри
Автор: zari Категория: Новини   
Прочетен: 6427 Коментари: 22 Гласове:
0

Последна промяна: 10.11.2007 16:54


Палестинецът Ашраф официално поиска от европейските правителства и народи да осиновят шестимата български медици! “Причината, поради която физически здрави и в трудоспособна възраст наши граждани търсят "осиновяване" са мързел и наглост”, коментира мой познат.Намирам, че е прав. 

Българската преса информира:

Вчера вечерта нашите медици /без едната/са се явили пред парламентарната анкетна комисия на френския парламент. Медиците благодарили на Европа, Франция и на президента Никола Саркози за ролята им по освобождаването.

По предварителна информация следващият за разпит е бившият външен министър Соломон Паси, след него ще се явят видни либийски чиновници, взели участие в последния етап от освобождаването на мед.сестри и д-р Ашраф.

По този повод чета отделни коментари:

1. Вече искрено съжалявам, че и аз носех лентичката ”не сте сами”.

2. “В сайта на БТА дълго време на 1-ва стр. можеше да се прочете хронологията на цялата история - дата по дата и час по час за извършеното от правителството на ОДС и по-нататък. Сестрите казват, че нищо не било направено, но от там се вижда че в онова тежко време, когато държавата и институциите се възстановявахa, всекидневно, е работено за тяхното освобождаване и без да се жалят средства, въпреки празната хазна. А и началото винаги е най-трудно.

3. Защо никоя бг. медия вече не иска да публикува факта,че на всички българи, работещи и в момента в Либия, ден след посрещането на националните ни героини бе наложено търговско ембарго и никой българин не може да си получи изработените пари там и никой не иска да си тръгне от тука без пари.

4. Ей, има определен някакъв график - през 2-3 седмици да ни се напомня за тези,да не би да ги забравим. Което ще е най-добре за тях. Тук има много по-болни и измъчени хора,но на кой му пука? Тарторката им Вълчева щом има сили да скача с бънджи, значи е в ред.

5.Възмутена съм от безочието на тия медици,които всъщност не са никакви медици, защото ако бяха такива щяха да се захванат на работа. Медицинската професия е призвание, грижа за човешкият живот, а не да си развяваш задника на горе и надолу по Европа и да се правиш на просяк. Убедена съм, че истината ще лъсне и то пак от Европа ще ни я снесат.

6. Нека журналистите не ги наричат ”българските медици”. Защото българските медици в момента работим за смешни заплати и не сме тръгнали да молим света да ни осиновява. Аз съм мед.работник и се срамувам от наглостта на тези хора.

7. Досега бяха герои - сега са тотално развенчани.




Гласувай:
0



1. cecka1504 - Много отдавна страданието се пр...
10.11.2007 18:04
Много отдавна страданието се превърна в чиста проба търговия за блага! И то не от други, а от самите медици и техните близки.... Грозно е! Защото крънкането на пари е за сметка на всички! Да съдиш държавата е все едно да съдиш хората, защото те пълнят хазната! Държавата не е някакъв абстрактен и самоопределил се организъм!
Аз нямам никаква вина за страданията на медиците! Както и останалите ни сънародници!
Тогава в каква връзка трябва да лишавам децата и близките си за да давам за тях?! Ако някой има персонална отговорност - да подадат иск срещу него!!
цитирай
2. анонимен - Видях в различни форуми мнения по темата и
11.11.2007 09:07
почти никое не се отличава от публикуваните тук- на хората наистина им дойде в повече тази сага и дебелоочие.
цитирай
3. norman - аз съм ги обявил
11.11.2007 11:47
за гьонсурат на годината, не само на месец ноември, и то още преди три- 4 години съм ги сложил начело на тая класация :-)
цитирай
4. verdji - определено
14.11.2007 10:24
Никой не говори за тихия героизъм, никой не е написал примерно дневниците на една сестра, в най-обикновена болница. И се чудя ако се напише дали какъв тираж би се разпространил. Може някои да смятат, че е отзвук на коменизма, но според мен е хубаво да има книги за ежедневния героизъм. Защото е така създаваме пошли герои, като за тези медици - от една страна ги обявяват за мъченици, не са ли пуснали петиция вече и да ги канонизират? От друга се вижда, че всъщност не са никакви герои, а жалки търгаши. И в крайна сметка хората особено подрастващите се объркват - каква е истината. Това са герои, които някой иска да очерни? Или това са черни хора, които някой превръща в герои? Това е въпроса според мен.
цитирай
5. dgeorgiev - Медиците бяха много удобна тема за ...
15.11.2007 13:44
Медиците бяха много удобна тема за отвличане на медийното внимание. сигурно някои отговорни фактори съжеляват, че развръзката не се отложи с още няколко години.
Могат да се нервират само тези, които носиха лентички и се изказваха пламенно в тяхна защита.
Аз не съм го правил и ми се струва нормално тяхното поведение...без да го оправдавам.
Просто е грозно и тъпо.
цитирай
6. smile4tonight - В началото и аз си бях боднала про...
19.11.2007 19:55
В началото и аз си бях боднала прословуатата лентичка. Харесваше ми, че поне веднъж из българските дебри има някакво обединение и то не само да се плюе по отделни индивиди, правителството, държавата, живота, съдбата... Въобще на българина все някой трябва да му е виновен. САМО ЧЕ темата се преекспонира, не бяха взети меки навреме и после.. Ами взех да разбирам хората(либийците), че се ядосаха, че им се бъркаме в правосъдитето. Защото по едно време от Либия се искаше не справедлив процес, а директно помилване или освобождение на "нашите хора". И на мен да ми казват "Абе, виж к'во пускай ги, че..." ами и аз ще си направя сметката и ще почна да искам икономически облаги и не знам и аз какво още.. После пък нашите политици решиха, че цялата държава трябва да плаща милионите обезщетение ( бедните сестри, те са БЕДНИ). А никой не успя да ме убеди, че те са напълно невинни! Вярно, скапа им се психиката толкова години в затвора... Днес ще ги трепят, утре няма, днес малко мъчения, утре в готина къщичка=затвор.. Но не виждам да са направили някакво чудо за страната, да са извоювали нечия свобода, да са спасили нечий живот(каква ирония).. Просто не смятам, че са чак такива мъченици каквито ги изкарват.. А и аз самата не съм изслушала доказателствата, не съм видяла нищо. И не знам виновни ли са, невини ли са.Ако са виновни??? А другите замесени в този скандал (имаше и мед.лица от други страни) бяха измъкнати одавна и вече са забравили за всичко.. Та... Да вземе GBr да ме осинови и мене, че ме мързи да пиша книга, а и още не съм била в затвора, та не знам за какво да пиша.. ;)
цитирай
7. mitternacht - :)
21.11.2007 21:27
Аз пък никога съм нямал абсолютно никакво желание да си закача такава лентична.
Дори мнението ми никак не е ласкаво, за такива жени, които си търсят препитанието по света, да не споменавам с какви средства.
(Абе... един вид проституция.)
Толкова жени се изпоомъжиха за араби.Все тая.
И друго-то от затвора надали се надебелява, прибира като турист (с пълни чанти)... даа... все тая.
цитирай
8. cornflower - Съгласна
23.11.2007 13:05
с авторката и коментарите. Медиците трябва да благодарят на Бога, че се върнаха живи и здрави, а не да изнудват държавата и Европа. Стига политическо шоу в бедната ни държава!
цитирай
9. elcaretero - И други се качиха на влака!!!
30.11.2007 09:33
Журналистката Баксанова например. Много бързо написаха "бестселър". Е сега да има некой от Оливуд да купи сценария.....
цитирай
10. анонимен - beseZkbiJAHbtvK
30.05.2011 01:03
Wow, your post makes mine look fbeele. More power to you!
цитирай
11. анонимен - ahFSxkUn
30.05.2011 03:30
At last, someone comes up with the "right" aswner!
цитирай
12. анонимен - NeMxjOfeBFAiLIU
30.05.2011 04:10
Soudns great to me BWTHDIK
цитирай
13. анонимен - RAhIvuIbSFFm
30.05.2011 15:54
Lqwq7j <a href="http://mcgwmoaqicoc.com/">mcgwmoaqicoc</a>
цитирай
14. анонимен - pkrgqjjh
30.05.2011 16:13
fzhkpZ <a href="http://yqdznpzweoae.com/">yqdznpzweoae</a>
цитирай
15. анонимен - eSmgimWwLLyCFTqiihZ
30.05.2011 16:37
pFxcOW <a href="http://lqhaakhiihyc.com/">lqhaakhiihyc</a>
цитирай
16. анонимен - WMNaNlTA
30.05.2011 21:09
4XlCuY , [url=http://eqroymnglydq.com/]eqroymnglydq[/url], [link=http://ferhuuungmqj.com/]ferhuuungmqj[/link], http://fmqzykhtjyiq.com/
цитирай
17. анонимен - MOSTpAWIYjuPrTGIO
30.05.2011 21:40
ZHGJrb , [url=http://vnmvgwrabveu.com/]vnmvgwrabveu[/url], [link=http://coqnrdmuxjxf.com/]coqnrdmuxjxf[/link], http://ulxpjiatooyc.com/
цитирай
18. анонимен - qYkBDMYrhPYOIE
02.06.2011 13:57
qtRAP4 <a href="http://bckthrsnionh.com/">bckthrsnionh</a>
цитирай
19. анонимен - XanEGESEMNCswR
02.06.2011 14:05
zAaXsL <a href="http://paxfipfqnmbx.com/">paxfipfqnmbx</a>
цитирай
20. анонимен - DTxXWvcJ
02.06.2011 14:46
ekotRh <a href="http://ouyijhynijxl.com/">ouyijhynijxl</a>
цитирай
21. анонимен - tbsSITtbClE
04.06.2011 13:39
iuRdpE , [url=http://vwcwsqvlywrg.com/]vwcwsqvlywrg[/url], [link=http://wvpfsnffggvi.com/]wvpfsnffggvi[/link], http://wsdngbgoomkh.com/
цитирай
22. анонимен - fJoeNaxoCrUSsbnwpb
04.06.2011 14:07
h1sj71 , [url=http://clbwdqovoeih.com/]clbwdqovoeih[/url], [link=http://ddysvzfbxhbw.com/]ddysvzfbxhbw[/link], http://vkkxjpqlcpiy.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zari
Категория: Политика
Прочетен: 1683662
Постинги: 131
Коментари: 1719
Гласове: 10852
Архив