Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2008 15:57 - Върви ли ти в живота ?
Автор: zari Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3506 Коментари: 8 Гласове:
0



Моя приятелка, Мимето и аз отчитаме приповдигнатия патос на нейния нов обожател: “Когато на Наполеон представяли списък с предложени за повишение офицери, той оглеждал придирчиво списъка, след което срещу името и изброените до него отличия и медали, написвал простичкия въпрос: "А върви ли му?"

Върви ли ни на нас българите? Ето какво “споделят” отделните индивиди, представители на нашата нация:

1.      Цял ден ме сърби носа. Довечера няма да ми върви на разпивката.

2.      Мамка му и прасе! Като не върви, не върви ако ще и да го буташ. Деба! Дешният ден бе напълно достоен за Ден на преебания интернет!

3.      Втора събота ми пропадна футболния мач с бандата от махалата. Като не му върви, не му върви на човек – снощи пак се отрязох като презряла слива!

4.      Докопал съм антифриза вместо водката и кво д ти разпраям, като не върви на човек, не върви!

5.      Еми не ми върви, баш да ми каже, че ще се ожени за мен и силикона се спука в ръката му. На колежката не се разтекъл, а при мен...въхххххх...

6.      Е какво да ми върви, нали ме гледаш как гордо рамахвам празните торби из женския пазар.

7.      Исках да ми я вдигнат на 4 и повече етажа, да се изкатери покрива до Черни връх, те напарвили само 3. Не ми върви с тези прости селяци, Ако, че са баща ми и и майка ми....

Слушам коментарите и “потъвам” в снощната “дребна случка”, която  си струва да споделя...От вчера ме преследва...

Привечер, когато температурата беше вече доста под нулата, от една слабичка възрастна женица, облегната на мръсната стена на стара жилищна кооперация с бозав цвят на безлюдния “Патриарх”, си купих букетче кокиченца за символични някакви стотинки. Деликатно и разбира се умишлено, сложих в ръката й по-висока сума от стотинките, които искаше, защото “и букетчето се било смалило и прекършило от студа като нея”, каза тя, оправдавайки се някак си. Не ги взе! Докато не ме кандърдиса смирено да взема и второ букетче....

помислих си, колко много ми върви, да попадна точно на такава женица в студената софийска януарска нощ.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anabel4o - :)))) Хубав край. Дано все да ти в...
01.02.2008 17:10
:)))) Хубав край. Дано все да ти върви!
цитирай
2. zari - Късметлия съм!
01.02.2008 17:13
Определено!
И на теб пожелавам...да ти върви..
цитирай
3. анонимен - Българинът е мързелив и максималист
02.02.2008 04:05
С малко иска много и всичко! Показателни примери! Браво на автора!
цитирай
4. laurencia - Поздрави за постинга!
02.02.2008 09:42
Покрай големите амбиции, жаждата за власт и богатство, покрай излишната гордост, колко ли хора забелязват жената с кокичетата, уличния музикант и още много, много вълнуващи персонажи от нашата действителност...
цитирай
5. lauraa - Винаги когато видя подобно нещо се вълнувам,
02.02.2008 14:07
но защо ли повечето или не го забелязват, или ги е срам да бъдат хора!
цитирай
6. inxs - :)
02.02.2008 16:36
хи хи, интересно
цитирай
7. julllinkata - Върви ми:))))
02.02.2008 17:08
Много дзен,дзин и дзън:)Щастлива съм до мозъка на костите и смятам,че за това ми върви.Хубавое човек да се радва на ежедневните неща,лошо е да мрънка.Толкова,че ше си п...ба коментара....ша зема си помисля,че не ми върви днес в мисълта хахах:)
цитирай
8. vselenche - Здравейте!
27.02.2008 05:31
Според мен много добра "извадка" за това какво разбира българинът "как му върви животът"! За това сме на тоя хал!
А инак, според мен, на Вас наистина Ви е провървяло този ден...
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zari
Категория: Политика
Прочетен: 1683381
Постинги: 131
Коментари: 1719
Гласове: 10852
Архив