Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2008 15:48 - Моите, вашите и Неговите ръце
Автор: zari Категория: Изкуство   
Прочетен: 3453 Коментари: 2 Гласове:
0



Днес вниманието ми бе привлечено от една баскетболна топка. В моите ръце тя струва 80 лева. В ръцете на Майкъл Джордън или на най-скъпият баскетболист в Европа, Шарунас Ясикевичус, обаче - над 30 милиона долара. Изводът е, че стойността на един и същи предмет в различните ръце  е различна! И да продължа на тема спорт - една тенис ракета в моите ръце е 180 лева. Сменя притежателя и вече в ръцете на Агаси или на швейцареца Роджър Федерер – милиони долари!

         С един фотоапарат  в ръцете ми “Никон” или друга хубава марка “Канон” ще направя веднага една снимка и ще я поместя в постинга си. Ще минат двама... двайсет...двеста блогъри... ще я погледнат и толкова. Обаче, един фотоапарат, даже не толкова добър, но в ръцете на Едуард Стейхейн има вече друга стойност. Както и снимките му, разбира се. Стейхейн стана най-скъпият фотограф в историята, след като нюйоркският клон на "Сотбис" продаде неговата снимка "Езероунна светлина" за 2,9 млн. дол. Класическата творба на Стейхейн е създадена през 1904 г. Досега никой не е плащал толкова пари за фотография. Предишният рекорд е поставен през 2005 г., когато работата на Ричард Принс "Каубой" е била откупена за 1,248 млн. дол.

         Не съм равнодушен и към изкуството, но четка, бои и платно в моите ръце имат стойност не повече от 200 лева, а картината ми най-вероятно ще се отмине с пълно безразличие. Да видим какво прави лондонската “Сотбис”: колекция от 17 картини на норвежкия експресионист Едвард Мунк донесе 30 млн. щатски дол. при продажбата й на търг. Една от тях - "Летен ден", бе оценена за 10,8 млн. долара и така надхвърли досегашния рекорд за художника от 7,7 млн. долара, платени в Ню Йорк през 1996 г. за "Момичета на мост". В рамките на търга платното на Гоген "Две жени" е продадено за 12,3 млн. лири, а "Мъж с лула" на Пикасо смени собственика си срещу 3,1 млн. лири.

С една покупка от пет хляба и две риби, с двете си уж-не-леви- ръце, колкото и да съм добър в домакинството, ще направя от тях две тави сандвичи. Същото количество - 2 риби и 5 хляба от ръцете на Исус Христос са нахранили 5 000 хиляди!

Мисля си за мен:  защо да му се не види, съм се вкопчил с двете си ръце в личните тревоги, съмнения, страхове,...че не е ли по-добре да ги предам в ръцете на нашия Господ и Спасител Исус Христос? Той знае, Той може, Той решава, Той успокоява, Той лекува, Той спасява, защото

ТОЙ Е ПЪТЯТ, ИСТИНАТА И ЖИВОТА!



Тагове:   Моите,   неговите,   ръце,


Гласувай:
0



1. svoboda64 - Колкото и банално да звучи отговорът, zari,
03.05.2008 00:33
то е, защото Ти трябва да усвоиш същото в собствения си живот. Да нахраниш гладния, да успокоиш съмняващия се, да изслушаш другия, оставяйки го да намери сам пътя към собственото си спасение. За това не са ти необходими свръхестествени споспобности. Просто Човешки:)
цитирай
2. verde - За последното - "чудото&q...
02.06.2008 15:21
За последното - "чудото" с рибата и хляба, не съм съгласна и добре, че не живея в Средните векове, иначе щяха да ме опърлят като гергьовско агне заради еретическата ми мисъл. Не че сега сме по-свободомислещи, но поне не ни горят живи. Затова споделям това, което мисля. А то е, че словото на Исус от векове е забравено и преиначено, а Заветите от Библията се тълкуват погрешно буквално. Това пък е довело до страхотни поразии в историята на християнска Европа. Вярвам в Бог, но смея и да се съмнявам в всичко, което идва от човека, включително от Исус.
Възхищавам се на хората, които са успели да направят нещо красиво, нещо велико, нещо необикновено. Когато ги ценят, е чудесно.
Но моята баба ми месеше най-невероятните мекици сутрин, когато ходех на село. За мен именно тези обикновени мекици бяха безценни. Въпрос на гледна точка. Затова горе главата, вярвай и в себе си. Ние всички сме Божии чеда!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zari
Категория: Политика
Прочетен: 1677599
Постинги: 131
Коментари: 1719
Гласове: 10852
Архив