Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2007 04:09 - Стил мутренски барок и още нещо
Автор: zari Категория: Други   
Прочетен: 7550 Коментари: 13 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

"Еееех, къде са от моето детство китните полянки и девствените пътечки по пътя за Златните, Бояна, Симеоново, Драгалевци, по Витоша планина", клати огорчен глава мой възрастен приятел и обгръща поредните баракадирани зад скъпи огради една след друга “тузарски” къщи в наложения грозен нов стил - мутренски барок. Дворовете им, където се вижда, са пипнати от професионалист градинар и озеленител. Липсва детска глъч. Мирише на умряло и тъжно. По пътя дупки и незаравнени
 места от прокарани кабели и тръби. Разбит и неоправен път. На където и да свиеш, картинката е една съща.  Е, не липсват в градините им външни камини, барбекюта, всякакави екстри, задоволяващи мегаломански комплекси
. Обаче, освен многото пари, за да си изгради човек уют, трябва да има вкус и усет към красотата, а ето към добавка на написаното и нещо, което ме впечатли от модерното мислене за барбекю на инициативен съвременик: следва снимка. 
image



Тагове:   още,   стил,   барок,   мутренски,


Гласувай:
0



1. анонимен - Идеята е много добра, но трябва да ...
10.05.2007 06:55
Идеята е много добра, но трябва да внимаваме със суперите - май няма да са особено доволни, ако им почезнат количките!!Лек и усмихнат ден! А иначе и на мен ми липсват някои неща от онези години; може би спокойствието и остатъъкът от онова патриархално и морално общество, чиито носител бяха нашите баби и дядовци.
цитирай
2. dragosakos - Хареса ми!
10.05.2007 08:43
Аз съжалявам единствено, че днешните деца са ограбени - деца без детство са те!
цитирай
3. анонимен - Харесвам темите в постингите ВИ!
10.05.2007 09:03
Ще се блогвам и аз!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Провокират ме към размисъл и повечко наблюдателност, а съм на 16 год.
цитирай
4. анонимен - Ами за децата ни и ние сме виновни в ...
10.05.2007 09:15
Ами за децата ни и ние сме виновни в голяма степен!!! Нашето изчаквателно и на моменти неадекватно отношение доведе нещата до тук! За съжаление вървим по пътя на западните общества - задоволени индивиди с инфантилни интресеи и разбирания!
цитирай
5. viovioi - напълно съм съгласна, че натуралния, див и екзотичен вид на природата не може да бъде копиран..
10.05.2007 09:47
А вилите на богаташите са хубаво нещо, нека да не ставаме скептици нали се сещате за приказката за киселото грозде.Но кой каквито възможности има така ще се разпростира според чергата. Дори мисля че един излет с приятели в планината може да ти донесе повече емоции и радост отколкото да се разхождаш по плочки гранитогрес шахматно подредени на райграса.
цитирай
6. zari - Към Виовиои
10.05.2007 09:51
Наистина не искам да живея в тези къщи на богаташи! А колкото до излета с любим човек или с приятели- е абсолютно вярно и поддържам мнението!
цитирай
7. анонимен - Бълвоч от гадни новобогаташки казарми!
10.05.2007 10:12
С тях е пренаселена цялата ни Витоша!
Софиянец.
Послеслов- и мен ме мъчи тази отвратителна гледка, не може ли да бъдат съборени!
цитирай
8. анонимен - Витоша (или от Витоша по-мръсно нема)
10.05.2007 14:35
като дете ме водиха всяка събота и неделя, когато поотраснах сам ходех (с приятели)
сега... не съм се качвал от години. Не мога... не е същото. Половината хижи ги направиха на хотели, кръчми навсякъде, боклуци, джипове. Къщите се качиха почти до телевизионната кула. За съжаление на новобогаташите не им пука, колкото по-грандоманско толкова по модерно, а това че рушат и за децата им няма да остане един нормален парк... след мен и потоп...
zari за съжаление прав си човече
цитирай
9. анонимен - SRAMUVAM SE
10.05.2007 17:41
OT KOSTUNSTVOTO NAD VITOSHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!KAKVO NAPRAVIHA TIYA MUTRI!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
10. анонимен - Абсурдистан
10.05.2007 18:23
Това е родината ни. Абсурдистан. Евала за хубавата снимка, някой ден учените ще я намерят и ще разберат, че тук са живели изроди... :(
цитирай
11. анонимен - И заглавието наместо, и снимката наместо!
11.05.2007 04:24
Смятам да я пратя на братовчед на колегата в едно планинско село, дето щял да го запълва с англичани. Горките те, какво ги чака, горките им деца, като зная каква циганьорщина е там...
цитирай
12. анонимен - Това е найстина стил - мутра!
13.05.2007 06:20
Да си повърнеш червата!Срам ме е да водя по Витоша мой колеги от други страни! Какъв позор! И всичко това във вемето на нео-комунизма, периодът на уж настъпилата демокрация след 1989.комунизмът взе други размери и качества-нагъл, грозен, убийствен! В такова време живеем.
цитирай
13. natali60 - и по морето е същото,
17.06.2007 09:03
не остана природа!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zari
Категория: Политика
Прочетен: 1682708
Постинги: 131
Коментари: 1719
Гласове: 10852
Архив