Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2007 18:36 - МЪЖКА ЕПИЛАЦИЯ-ЦЕНОРАЗПИС
Автор: zari Категория: Други   
Прочетен: 5751 Коментари: 4 Гласове:
0



Срещнах моя съученичка на улицата и се разговорихме вървейки в обща посока.Изведнъж тя се присети, че трябвало да си запише час на козметичката си, а сме точно пред салона. Помоли ме да изчакаме заедно  2-3 минути. Седнахме в коридора пред салона, а на вратата с огромни букви стои - Епилация за мъже-ценоразпис. Чак тогава се поогледах и видях търпеливо чакащите за козметични манипулации. Оказа се, че повечето от половината бяха мъже на различна възраст. Моята съученичка улови погледа ми и изпуфтя: “Все трябва да чакам...аман от вас..амиии, ние жените не можем да се вредим, к"ва стана тая...понякога пропускам час, нали разбираш...я детето болно, я приятелката закъсала, я родителите да видя и докато се оправя с тях, пропуснала съм часа си и айде за другия месец, тогава пък шефът ни задържал, айде пак пропада разкрасяването ми....а при вас мъжете, празно няма! Винаги навреме, а и бакшишите на ниво, та сега козметичките като ни видят нас, с неохота ни “поемат”, а и клюката не върви като едно време, правят си я с мъжете...!“ Моята съученичка ми разясни следното:

  1. Това е еволюция в мъжкото мислене, да не мисля, че всички са от ония, де...
  2. Мъжките козметични серии се харчели далеч по-добре от дамските. Особено скъпарските.
  3. Самотата била довела мъжа да мисли повече за външния си вид - къносване, коли маски, нощен крем, пилинг маски, маникюр, масажчета...
  4. На рекламните постери “Красива лебедова шия” мъжки манекени.
  5. Ексфолианти за копринена и мека кожа се използвали от мъже, както за лицето, така и за тялото. Редовно!

Не знаех това, не възразих, но си помислих за Цицерон и неговите думи-" О, времена, о, нрави! -O tempora, o mores!“



Тагове:   МЪЖКА,   епилация,


Гласувай:
0



1. alex4o - хехе:)
30.04.2007 00:31
много забавно:) аз да ви кажа престанах да чупирам космите от краците преди две години и си ми е много ок (иначе другаде нямам природно, е малко по гръдта, ама там е лесно с бръсна4а или с некъв гнусен крем и то като се сетя).
ужасно мноого време се губи а, пък да си махам брадата и тези потните косми, хехе, ми се струва достатъ4но:) както казват в плейбой - един мъж има нужда от епилация в следните случаи:
- ако е професионлен спортист, т.е. плувец, водна топка, спринтьор и разни такива.
- или ако участва в гей оргии

хехе:) та така. не мисля 4е с епиалцията свършва грижата за мъжа. виждал съм еба си гротеските - но епилирани. така 4е...границата да си естетично добре изглеждаш, копето е задължително за секи мъж и да сепревърнеш в карикатура, явно е тънка.
цитирай
2. gadget - И аз си мисля...
01.05.2007 01:57
... че част от мъжете прекаляват. Аз преди време бях природно маймун, ама гаджето и скуката ме накараха да махна това-онова. Ама като гледам някои момченца - без косми по ръцете, краката, скубане на вежди. Навярно дава вид на някои, но някои съвсем като мацки заприличали...
цитирай
3. zari - До Алексчо и Гаджет
06.05.2007 15:25
Не намирате ли, че мъжете са по-самокритични и самонаблюдателни...
цитирай
4. анонимен - Скубете си топките !!!
24.10.2008 15:04
Значи аз си скубя само мъдята.....Пробвайте -супер е !!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zari
Категория: Политика
Прочетен: 1681924
Постинги: 131
Коментари: 1719
Гласове: 10852
Архив